• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veel gestelde vragen

Welkom op onze veel gestelde vragen pagina. Kijk hieronder of het antwoord op jouw vraag terug te vinden is. Per categorie hebben wij de meest gestelde vragen van een antwoord voorzien. Kun je het antwoord op jouw vraag alsnog niet vinden? Zoek dan contact met onze klantenservice. Zij helpen je graag.

 

Over ons

Wie is Pure HairCare Concepts?

Pure HairCare Concepts is de exclusieve distributeur van O’right producten in de Benelux. Wij staan voor producten met uitsluitend natuurlijke ingrediënten, duurzame verpakkingen en bescherming van de aarde. Meer over O'right lees je op onze filosofie pagina.

Over onze producten

Wat is O'right?

O'right is haarcosmetica op natuurlijke basis. Onze producten zijn proefdiervrij, milieuvriendelijk en duurzaam geproduceerd.

Welke shampoo kan ik het beste gebruiken?

O'right heeft voor veel verschillende haartypes een geschikte productlijn. Neem eens een kijkje op onze adviespagina's. Hier vind je voor elk haartype een passend advies. 

Verkopen jullie ook luizenshampoo?

Jazeker, onze Tea Tree shampoo voorkomt zelfs luizen en is uitermate geschikt voor kinderen. Lees meer in deze blogpost.

Is jullie shampoo sulfaatvrij?

Jazeker, alle O'right producten zijn vrij van sulfaten, parabenen en hormonen. Lees meer over onze 8-free filosofie op deze pagina.

Worden jullie producten op dieren getest?

Nee, absoluut niet. O'right keurt elke vorm van tests op dieren af. Wij hebben zelfs het predikaat "Proefdiervrij" gekregen van de Stichting Proefdiervrij en daar zijn we trots op!

Kan ik O'right shampoo ook voor mijn hond gebruiken? 

Onze Tea Tree shampoo kan ook gebruikt worden om de hond te wassen. Onze producten bevatten sowieso geen schadelijke ingrediënten, maar de Tea Tree shampoo in het bijzonder bevat ingrediënten die ook door dieren als prettig ervaren worden. 

Betalen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen bij O’right?

Bestellen bij O’right staat voor snel, simpel en vooral veilig betalen. O’right biedt jou verschillende manieren om je bestelling af te rekenen. Lees hier meer over onze betaalmogelijkheden.

Het lukt niet om mijn betaling af te ronden met de door mij gekozen betaalmethode, wat moet ik doen?

Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van jouw bank, creditcardmaatschappij of PayPal. Bij vragen over het afronden van de betaling van jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie. 

Mijn betaling wordt afgekeurd, hoe kan dit?

Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van jouw bank, creditcardmaatschappij of PayPal. Bij vragen rondom de afkeuring van de betaling van jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer je op een werkdag een bestelling plaatst bij O’right voor 16.00 uur, wordt het pakket de volgende dag bezorgd door PostNL op het afleveradres. Wanneer je onverhoopt niet thuis bent op het aflevermoment zal de vervoerder het pakketje bij de buren aanbieden en je via een kaartje met daarop de gegevens van de aflevering hiervan op de hoogte stellen. Via de track en trace code die je van ons in de mail ontvangen hebt, kun je jouw bezorging natuurlijk ook altijd volgen.

Wat zijn de bezorgkosten?

O’right rekent standaard bezorgkosten van 3,75 per bestelling voor bezorging in Nederland. Bestel je voor meer dan 30 euro, dan wordt jouw bestelling gratis verzonden.

Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?

Het is mogelijk dat je een bestelling op een ander adres dan het factuuradres laat bezorgen. Geef hiervoor tijdens het bestelproces aan welk adres je hiervoor kiest. Je kunt jouw pakket ook laten afleveren op een PostNL afhaallocatie. Kies je voor het afhalen op een afwijkende locatie tijdens het bestelproces dan krijg je een lijst met afhaallocaties in de buurt. Maak hieruit je keuze welke voor jou het meest geschikt is.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen bij een afhaallocatie?

Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaten heeft, ontvang je een mail met de track en tracé code zodat je kunt zien wanneer het pakket bij jouw afhaallocatie afgeleverd wordt. Zodra het pakket op de afhaallocatie afgeleverd is, krijg je hier bericht van via e-mail. Je kunt dan jouw pakket afhalen tijdens de openingstijden van de afhaallocatie. Een bestelling blijft 14 dagen beschikbaar in PostNL afhaallocatie voordat zij deze retour zenden naar ons magazijn. Wil je jouw bestelling niet afhalen dan kun je dit ook melden bij de afhaallocatie, dan zullen zij dit zo spoedig mogelijk retourneren naar ons magazijn.

Ik heb geen mail met track en trace code ontvangen, hoe kan dit?

Als je nog geen mail met track en trace code hebt ontvangen, kan het zijn dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Indien er onverhoopt vertraging ontstaat in het afhandelen van je order, dan informeren we je daar altijd tijdig van. Ook is het mogelijk dat je SPAM-filter de track en trace mail onderschept heeft. Controleer daarom eerst jouw ongewenste mailmap in je inbox of de track en trace mail daar misschien terecht is gekomen. Controleer eerst de map "Ongewenste e-mail" of je echt niets van ons hebt ontvangen voordat je contact zoekt met onze klantenservice.

Ik was niet thuis toen de bezorgdienst langskwam, wat nu?

De bezorgdienst zal als je niet thuis bent, proberen het pakket af te leveren bij je buren en je hier via een kaartje met aflevergegevens over op de hoogte stellen. Geen kaartje ontvangen? Kijk dan bij de track en trace gegevens. In veel gevallen geeft de track en trace code aan waar het pakket bezorgd is. Is het de bezorger niet gelukt jouw pakket te bezorgen dan volgt een tweede bezorgpoging. Ook dit wordt weergegeven in de track en trace informatie.

Wat is de levertermijn?

Als je jouw bestelling voor 16.00 uur geplaatst hebt, wordt de bestelling dezelfde werkdag nog verwerkt en verzonden. Als je echter na 16.00 uur een bestelling plaatst, wordt deze bestelling pas de volgende werkdag verwerkt en verzonden. Als je bijvoorbeeld op vrijdag om 19.00 uur iets bestelt, wordt deze bestelling pas op maandag verwerkt en verzonden.

Pure HairCare Concepts is gerechtigd de aflevering in gedeelten na te komen. De extra kosten van de nalevering worden door O’right gedragen. Mocht het zijn dat de levertijd van een of meerdere artikelen langer dan de in de algemene voorwaarden gestelde 30 dagen gaat duren, zal onze klantenservice contact met je opnemen om een alternatief te bepalen of om de overeenkomst te beëindigen.

Wat zijn de leveringsgebieden van O’right?

O’right levert goederen aan klanten binnen Nederland. Het is alleen mogelijk om bestellingen te plaatsen vanuit dit land. Indien je vanuit een ander land dan hierboven bestelt of in het buitenland geleverd wil worden, dient dit in overeenstemming met onze klantenservice te gebeuren. Neem voor je de bestelling plaatst eerst contact op met onze klantenservice, zij zullen je zoveel mogelijk proberen te helpen.

Retourneren

Kan ik een online aankoop ruilen?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt een aankoop bij O'right binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. Indien gewenst ontvang je jouw geld terug. Het artikel dient wel in ongebruikte en verkoopbare staat te zijn en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking te zitten. De verzegeling van het product dient, uit hygiëne oogpunt, nog intact te zijn.

Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

Het kan helaas gebeuren dat een product je niet in perfecte staat bereikt. Bijvoorbeeld door transport kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt. Je mag dan het product naar ons retourneren zodat wij je kunnen voorzien van een nieuw exemplaar van hetzelfde product. Dit gebeurt kosteloos, mits je een geldig aankoopbewijs hebt, de aankoop niet is gebruikt en -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking verkeert. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik wil een product retour sturen, wat moet ik doen?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen je de informatie geven over het retourneren van producten, zoals het verzendadres en de verzendprocedure.

Antwoord niet gevonden?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zij helpen je graag!