Uitgelicht: Groene Salon 'Identity haircare'

Uitgelicht: Groene Salon 'Identity haircare'

Gonny de Wit & Madorr Prins van Identity haircare in Nieuw Vennep vertellen over hun groene idealen. Wanneer is een salon eigenlijk 'groen'? En waarom past O'right dan zo goed in dit plaatje?

Even voorstellen:

Ik ben Gonny de Wit en tevens oprichter van Identity haircare. In mijn twintigjarige carrière heb ik verschillende functies bekleed van salon-manager tot mede-eigenaar. Nu ben ik inmiddels 4 jaar eigenaresse van Identity haircare. Sinds twee jaar is Identity haircare een talent rijker, namelijk Madorr Prins.

 

Het idee om Identity haircare op te richten is niet uit de lucht komen vallen, omdat de idealen van de salon zijn voortgevloeid uit onze bestaande levensstijlen. In onze levensstijlen houden wij ons voornamelijk bezig met gezonde voeding, lichaamsbeweging en plantaardige verzorgingsproducten.

 

Wij vinden het belangrijk om de wensen van de klant te verwerken in een creatie wat ook daadwerkelijk past bij de klant.

Identity haircare is niet een salon waar alleen kapsels gevormd worden tot ware creaties, maar ook waar gezondheid van de klant en het milieu centraal staat. Met de zorg waarmee Identity haircare haar producten kiest, geeft zij ook onverdeelde aandacht aan de klant.

 

                                

 

De ideologie van O'right ligt in het verlengde van de ideologie van de salon, wat dit een natuurlijke keuze maakt voor de salon. Verder is het belangrijk om de klant een product aan te bieden van buitengewone kwaliteit. Ook is het belangrijk dat er geen differentiatie is in producten, zodat de klant dezelfde zorg krijgt in de salon als thuis.

Buiten het feit om dat O’right zowel het milieu als de gezondheid niet schaadt, is het voor zowel klant als salon gemakkelijk om over te stappen. Het product is zacht en fijn in de omgang, maar krachtig genoeg om het haar de verzorging en de styling te geven die het nodig heeft.

 

Over het algemeen zijn we in de salon weg van alle lijnen die O’right heeft ontwikkeld; elke lijn richt zich op een ander haartype. Zo kunnen wij als salon onze zorg aanpassen op de klant.

In onze ogen zijn er geen maatstaven te pinnen aan het fenomeen ‘groen; het is geen presentatiemateriaal, maar een manier van leven.

 

                                

 

http://www.identityhaircare.nl/